Sunday, October 3, 2010

BILA DATING NAIK MOTOR.


 Terasa seperti anak2 muda pulak ye..memandangkan selalunya malam minggu kete banyak dan say pun mcm xbrapa nk sabar jadi decided naik motor jer senang.Lebih2 lagi bila nk rempuh BB.Jam memanjang.Tujuan nak ke pasar malam kt jln TAR tu.Lepas pekene laksa kira nk tgk2 lagi.Tapi cam xde .Last2  rembat petai!Hah jauh na akak ko ni carik petai.dalh alang2 ye puan2.


Time nak balik ambikkkk hujan bukan main lebat!!Tgk kt pic tu mcm xlebat jer tapi mmg lebat yg oi!Tersekat kt KTM tu dkat nak 45 minit jugak.Cian saya tgk budak didukung ibunyer.Macam mengigil sejuk jer.Nak balik tu pun hujan renyai2 lagi.Redah aje.!Nasib baik tak demam mencilah mkn ubat!=P.

No comments:

tweet..

Followers