Friday, November 19, 2010

BOLEH ANDA TERIMA LUNA MAYA KEMBALI???

googled
Aktres jelita,Luna Maya yg sedang berhadapan dgn kes video lucah bersama vokalis Peterpan sudah berani untuk muncul semula dalam dunia hiburan setelah beberapa bulan bersembunyi.

Luna kini muncul dgn single terbarunya yg berjudul ''Tak Bisa Bersamamu'' dan kemunculannya bertujuan utk mempromosi album terbarunya itu.

“Setakat ini saya sudah buat promosi ke semua stesen televisyen dan bakal ke stesen radio pula selepas ini. Saya tidak kisah apa yang masyarakat anggap tentang saya sama ada kebangkitan atau apa. Saya hanya menjalankan tanggungjawab dan selesaikan hutang-hutang saya sahaja,” katanya.

2 comments:

AdiaLuze said...

Mmmm...soalan susah ni...seblm citer dier ngan Ariel ni pun, aku bknnye kenai sgt pun kat dia ni...

Oleh krn aku bkn fanatik artis2 indon ni, aku xde nak amik pot pun samada sia ni aktif @ tak... Hehehe...

Nafisa81 said...

tak terima @ terima..sama jer..tak menjana nuffnang poan..hahaha...lagi satu sbb tak minat sangat...

tweet..

Followers