Saturday, October 9, 2010

SILAP BESARLAAAHHHH!!!

googled
Ape je yg silap besar tuh..besar sgt ke??Heh.Silap besarlah klu bfr kuar shopping xmkn langsung.Hahhh.Abik ko!Semalam g Hero nak beli barang dapur yg dh habes tu.Pegi pulak time tgaahari.Masak pn tak apetah lagi nak mkn.Plan nak masak pas beli barang lah.Sempat je minum seteguk air suam.


Mula2 tu ok lagi.Bila dh masuk dlm Hero tu dh rasa cam sakit perut,jap2 pastu mcm nk tumbang pn ade.Tahan2.Cover2 sikit org ramai kt ctu.Tolak troley bukan main slow.Saya dh asyik terbayang nk mkn je mcm yg kt atas tu.Capai ape yg penting jer bayar terus kuar.

Sampai jer rumah mmg tak menyempat nk buat ape terus masak and air sebotol kt sebelah.Tulah org kata bfr g shopping silalah makan dulu.Selain jimat bajet tak makan kt luar,boleh mengelak dari korang rasa nk bergolek kt situ jugak.

1 comment:

Omu Rice said...

hurm...nak shopping perlu byk tenaga...mmg patut pn kene mkn...tambah lak klu nak jimat duit...mkn kenyang2 kat umah...anti xdela lapo sgt masa shopping....

tweet..

Followers