Friday, October 8, 2010

ISTIMEWA ENTRY HARI INI.

Meroyan sekejap tadi bila terjah blog Mat Gebu nmpak pulak pic terung goreng tempoyak.Perghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!nk meleleh air liur ni=P.Pagi tadi kecoh carik camera hilang.Alah camera cabuk jer pn tapi dh berjasa selama 6 tahun!!.Dhlh pic banyak dlm camera tu.Saya ni klu bab cari barang mmg tak jumpe.Klu letak kt satu tempat jgn cuba2 nak alihkan.Mmg meriahlah telinga dga saya bebel.=P


Memandangkan hari ini hari jumaat jom kita kongsi2 sedikit ilmu yg ada.Bagi yg beragama islam ingat tak zaman sekolah2 dulu kita disuruh menghafaz ayatul Kursi.??Sapa dh hafal siap2 pegi jumpa ustazah baca kt depannya.Syukur smpai sekarang xlupa pn ayat tu.=)

Hari Raya hari tu saya dga cousin saya yg kecik tu dh pandai baca ayat kursi.Senyum2 jer bila saya puji dia.=)
''Pandai ira baca ayat kursi,leh ajar kakak tak?''

Die terus suruh saya ikut dia baca.Hahahaha.comelkan=)

Yng istimewanya apabila kita rajin membaca Ayatul Kursi,
-->Insyaalah kita akan terpelihara dari perkara2 mungkar dan mudarat.
-->Dimurahkan rezeki.
-->Ditinggikan darjatnya.
-->Dicerdaskan akal fikirannya.
-->Ditenangkan hatinya.

Istimewakan=)

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers