Wednesday, October 20, 2010

DOWNY PASSION MEWANGI PHEEWWIITTTTT!!


Ni pasal terpengaruh dgn iklan ''saya tak pakai minyak wangi'' ngeeee..Klu pasal pewangi pakaian mmg saya suka.So pg hero rembatlah satu saje nak test2 baunyer mcmane kan.Bfr ni saya tak minat pakai downy yg lama tu sbb bau die lain mcm jer dan tak kene dgn hidung saya ni.Tetapi Downy Passion ni lain tau baunye mewangiiiii(maknanya betul2 wangilah tu) jer.Pasni msti saya jadi rajin cuci baju.Bila dh suka tu sampaikan cuci lantai pun saya taruk downy passion.Over!=P

2 comments:

MR Bang Miji said...

ye ker wangi.nak beli gak lar nnti.hehe

delour said...

mr bang miji
beli jgn xbeli=)kasi wangi sume..=)

tweet..

Followers