Wednesday, September 1, 2010

TOP 100 MALAYSIAN BLOGS

Hari ini banyak keje nak buat nk kene survey2 barang so seharian saya asyik google jer.Tulah mudah keje kita skrg semua klik jer dah dapat.Tgh dok sibuk survey2 saya tersangkut pulak kt cni Top malaysian Blogger List okeh!!Tak banyak yg saya kenal dalam senarai tu.Cuma yg famous kt nuffnang tu jer yg saya kenal.Hati saya tergerak nak tgk first ranking tu yelah kn tgk ranking kt alexa tu makk aiiii!!!!Memang terbaeklah blog tu.



Senarai tu untuk 100 blog yg dinilai berdasarkan alexa dan technorati rank oleh tuan empunya blog.jadi kalau korang rasa blog korang layak untuk senarai top blogger jgn segan2 contact pemilik blog tersebut ye.Nak tgk senarai selebihnya boleh tgk cni

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers