Wednesday, September 29, 2010

LOTUS AND TONNY FERNANDEZ

Selain sukan badminton saya suka sukan permotoran ,F1 and motor GP.Sejak pelancaran pasukan F1 Malaysia Feb lalu,saya rasa terkejut jugak selepas setengah abad kita ada pasukan F1 sendiri.Tahniah!Apa lagi yg mengejutkn belum pn sampai setahun dh ada masalah dlman.Saya pasti ramai yg baca news kan.Dengarnya sekarang dh berpanjangan sehingga ke court.Diharap cepatlah settle ye.


Ape yg saya nk cakap disini ialah tentang Tony Fernandez.Saya suka cara pemikiran dia dan suka cara die ber''bisness''.Dan suka planning die untuk kembangkan bisness dia.Lihat dari Airasia muncul,tuneshotel,tunetalk,penaja untuk kelab bolasepak dunia Manchester United,penaja rasmi untuk pengadil2 bolasepak dunia,motor GP,dan FI Lotus Team.Mungkin ada lagi yg saya tak tau.Saya suke tgk citer org2 berjaya ni sbb leh bg semagat tau!xoxo=)

1 comment:

akubiomed said...

Saya respect dengan golongan koporat sebegini bukan saja hanya mengaut keuntungan sahaja tetapi membawa nama Malaysia ke mata dunia. Pergorbanan besar terutama didalam bentuk pelaburan

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers