Wednesday, September 8, 2010

BILA SEMUA DISATUKAN

dh 2 hari tak update blog.Sibuk buat kek.auwwwww!!!Sekarang bersiaran langsung dari tanah kelahiran saya.
kampung saya ni berdekatan dgn gunung so sejuk ckitlah=)

Dah mula meriah sepupu semua dh start balik.Memandangkn saya cucu yg sulung,jadi sepupu2 yg lain tu kira masih kecik lagi.Riuh rendah  budak2 disini.Mak2 dieorg bz kt dapur budak2 ni buat bende lain lak.

sibuk main game.

yang ni pulak sibuk dgn citer korea dia dari malam tadi xstop2.

Inilah kerenah cucu2 Haji Sidi Matlias=P
Belum tgk aktiviti malam pulak.

2 comments:

black_mel said...

wah....bnyk btul laptop kat kg tu...kg mana tu?dh maju...

saya_arief said...

besh...
sanak saudara...
sahabat handai..
aku pown xtawu nk komian apa da..
haha..

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers