Friday, March 19, 2010

My favourite Surfing Spot

bilik??pejabat??cafe??library??
ada banyak lagi tempat yg menarik utk melayari internet
sy online di semua tmpat diatas
tp sy lebih gemar online di bilik
kerana PRIVACY
sy boleh online dgn tenang tanpa ada gangguan dari luar
kdg2 ibu sy pn xdpt nk masuk bilik
hehehe
ibu tau bila anak dia dh berkurung dlm bilik tu maknanya tak boleh ganggu
yg paling best mkn minum free
klu kt cafe msti kne bayar dan dhlh tmpt cam tak selesa jee
dlm bilik lbh selesa dengan kerusi yg best(wlaupn tak empuk sgt) dan meja yang bersih dan teratur tak mcm bilik sy kt hostel
ohhh nmpk sgt sy mlas
=P
leh santai2 dga radio skali
rs nk balik umah je ni
hehehe
klu tgh2 online tu rs letih2 semacam(phm2lh kn)
tak payah pg jauh2 katil ade depan mata
apelagi mari kita bermimpi..Zzzzz
klu dh terlalu lme online(maklum tmpat selesa katakn) mkn pn leh lupa
ibulh yg hantr mkn kt bilik
mengada2 btul sy tak hengat dh tua=P
SELESA,PRIVACY tmpat sebegitulh yg menjadi kegemaran sy utk online


mesti ada yg dh tau gambar diatas tue.
Porrtable Modem Wiggy
dr
pandangan pertama hitam itu menawan
kecil itu memudahkan,boleh buat masuk poket dan senang utk dibawa kmana2
memandangkn sy individu yg sering keluar kawasan
broadband merupakn peneman setia sy
sy rs cam xleh hdup klu tak online
nk update blog nk cek email lg
penting2
klu dpt mcm yg kt atas tu pn gak kn kn
ibu kakak nk satuuuu=D


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

6 comments:

yott said...

bilik mmg port plng sesuai utk online..rasa damai jer kan..
but i really notice..blogging ni mcm addicted..
skrg ni selalu rasa susah hati kalau x dpt berblogging..

saya_arief said...

xde port laen sehebat bilik...
leh pasang lagu kuat3..haha..
sampai pecah perot..menusuk jantung..

CikMelur said...

semoga berjaya!!! :)

delour said...

yott
muahahaha..kte sme sjer lalink..i klu shari xjenguk blog mmg rs susah hati..yeahhh bilik is the best=P

delour said...

saya_arief
online smbil dga lagu layyaaannnn...**wink**

delour said...

cik melur
TQ lalink=)

tweet..

Followers