Friday, March 5, 2010

mengidam

pic google
lihat pic diatas
sy terlalu ingin utk memasak
yeahh ade nada stres dctu!
sy dh ckup2 bosan asyik mkn kedai jer
slma bbrape thun ni smmgnyer sy pelangan tetap kdai mkn
my place ni xdibenarkn memasak=(
bila terbaca entry surirumah sekalian
sy bgtu jeles dgn anda
mkan kedai or masak??
mane stu lg jimat

5 comments:

Nip said...

masak kat rumah kot ag jimat.

eynda said...

Kalau sorang je nak makan baik beli...kalau ramai nak makan better masak...kecuali kalau rajin, beli siap2 utk seminggu masak cukup2 je....cuma tu la bab sayur susah skit...yg jual satu ikat banyak..nak guna masak sikit..so kalau yg lebih tu lambat guna dah layu...dah rugi kan...

Akak pun nak ikut malas nak masak tapi sebab pikir tanggungjawab kan...takkan duduk rumah goyang kaki je nanti hubby cakap ngada2 plak :-p

Tapi kalau utamakan kesihatan, better masak sendiri sebab kita tahu bahan2 yg kita guna ;-)

Jawa a.k.a USERMODE said...

makan kat rumah best!! tapi yang tak bestnye part nak mengemas... hadui..

p/s : saya slalu memasak hahhaa..~!

NadiaShafiqa said...

masak sendiri kepuasan tu ada...hehehehe... dua-dua jimat senanye...atas menu yg dimasak..

Diarihatiku1976 said...

betul..betul..betul

tweet..

Followers