Sunday, January 3, 2010

online banking

dh 3 January 2010
cepat gler mase berlalu
rase cam bru smalam jer smbut new year
ohh bl dh terasa mcmni sgala mende kne wat cepat
working....study.........nnt tertinggal kt belakang lak=D
::
::
::
::
::
::
::
::
::
nk cter psal celebration new year aritue rase cam xngamlh
lgpn xde yg best sgt
hanya berguling2 di BB(dh 3 tahun kt ctulh jgk xde port lain ke;P)
muahahahaaha
::
::
::
::
::
::
::
::
nk tye ni
sp2 kt cni familiar dgn online banking(CIMB nye)???
ade???cimb staff ker??
sy nk tau account no dlm online banking tue mmg xsme@xserupe ke dgn account no kte yg kt bku bank tu??
pjg lak soalan aku
hrp korang pahamlhQ tu
pic google
klu xsbb duet sy xty soaln gni $$ ;P
muahahahaha

4 comments:

CikMin said...

delour..no akaun tu sama...sebelum kita boleh buat online banking..kita kena la register kt cimb online banking tu..klik first time login..

p/s bkn staff cimb..tp pengguna online banking tegar...hehehe...

delour said...

cik min
dear sy dh dftar 4 register tue(kr dh hmpir 6 month gne)..n i br terperasan smalam my account no lain dr yg bku tue..tp bl bank in i dpt lak checking kt on9 nih..
aku pusing...muahahaha..

~Eila @ Along~ said...

dear, buku selalu update tak? me pun dulu no akaun lain2..but bila cek kat bank..depa ckp tu nombor lama..sejak merge..diorg dah tukar sumer akaun ke nombor baru...so pegi bank la confirmed kan..

CikMin said...

uikssss...cikmin punya no sama tau...klu camtu..try tanya cimb people eh...

tweet..

Followers