Tuesday, July 19, 2011

AKU PUN FOOTBALL FREESTYLER JUGAK PEE..E

Tau tak ape itu football freestyler?Wah tajuk tak agak2..macam lah aku pandai sangat.Ok Football freestyler tu adalah satu seni timbang bola  secara bebas.Kat cni kita akan nampak macam2 gaya timbang bola yg unik bergantung kepada kreativiti seseorg itu.

Baru jer aku nengok si Nam the man & Abbas dok timbang bola depan Sri Pentas,ternganga ko dok terpikirmacamane bola bulat tu bola steady jer depa timbang.Aku dok timbang dgn kaki tu leh jgak tapi 2x jerlah pastu terus hilang bola tu.Si Abbas tu bagitau die boleh buat sehingga 40 style!memang patut pun die dh boleh jadi judge sekarang.

Yang menarik lagi depa ni ade gelaran2 Dr & Prof.Aku kira Prof tu dah pro sesangat lah kut.Dengan timbang bola saje u olls!Ade info ckit kat cni,bulan September 2011 di Sunway Pyramid akan ade championship utk freestyler seluruh dunia.Tarikh tu aku comfirmkan lagi nnt yer.

Ini breakfast post utk korang baca dulu k..

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers