Tuesday, November 9, 2010

LINDA ONN MINTA TIDAK TERUS DIAIBKAN

googled
Aktres cantik Linda Onn meminta agar dirinya tidak terus menjadi mangsa aib kerana hal sebegitu boleh menjejaskan imejnya sebagai seorang selebriti dan ahli perniagaan.

Linda dikatakan kecewa dengan laporan sebuah akhbar mingguan Ahad yg menyiarkan artikel di ruang gosip yg memberi gambaran jelas tentang dirinya.

"Saya tidak mahu membesarkan perkara ini, saya berharap mereka menghormati saya sebagai artis yang sudah lama dalam industri ini dan selidik dahulu perkara tersebut.
"Saya sudah beri kerjasama sebaik mungkin, dan saya harap mereka juga beri kerjasama kepada saya agar tidak terus menerus memburukkan nama saya," ujarnya kesal.

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers