Thursday, October 7, 2010

BEKAS PENGACARA TV3 BERCERAI TALAK SATU

Kepada peminat setia Wanita Hari Ini di TV3 pasti mengenali wanita ini,Nadia Shahrul Anuar.Nadia dilaporkan sah bercerai talak satu dengan suaminya Sulaiman@Mohd Helmi Mohd Ilyas di Mahkamah Tinggi Syariah di sini.


Sulaiman setuju melafazkan cerai selepas kedua pihak berpuas hati dgn perjanjian yg ditandatangani pada 25 Ogos lalu.Antara yg dipersetujui ialah hak penjagaan anak tunggal diserahkan kepada Sulaiman.Nadia dibenarkan mengambil anaknya pada hujung minggu dan pada waktu2 kecemasan.Demi keselamatan anak tersebut dia harus diiringi dgn pengawal keselamatan yg disediakan.


Nadia bersetuju utk mengugurkan tuntuan edah,nafkah tertunggak,mutaah dan harta sepencarian manakala Sulaiman bersetuju utk menarik semula permohonan nusyuz yg difailkannya.



Pada 28 Disember 2008, Nadia memfailkan permohonan untuk bercerai secara baik di mahkamah rendah syariah atas dakwaan tiada persefahaman, campur tangan pihak ketiga dan berlaku penganiayaan tubuh badan.
Bagaimanapun, Sulaiman menafikan dakwaan mengasari tubuh badan bekas isterinya menerusi kenyataan akhbar yang dibuatnya dan mendakwa dirinya kesal dengan tindakan Nadia yang meninggalkan keluarga selepas menjalinkan hubungan dengan lelaki lain.

2 comments:

Unknown said...

la...pompuan curang..
memalukan aku je...!!

Unknown said...

diana
curang xbaek utk kesihatan..=P

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers